הדברה ירוקה בתל אביב

הדברת בתל אביב? עם הדברה נטו ירוקה שמים סוף לכל המזיקים!

✔️ ייעוץ מלא ללא עלות.

✔️שירות אקספרס בכל בתל אביב.

✔️מומחים בתחום ההדברה הירוקה

✔️מחיר לכל כיס

התל אביבים כבר יודעים שחומרי הדברה ביולוגים מזיקים לבריאות לכן החלופה שעלתה בשנים האחרונות היא ההדברה הירוקה כמו כן מילת החיפוש הנפוצה ביותר בתחום שלנו היא הדברה ירוקה בתל אביב (:

ההדברה הירוקה מהווה פתרון לבעיות רבות בחקלאות. ההדברה הירוקה תהיה ידידותית לסביבה ולא תגרום כל פגיעה בסביבה. סוג זה של הדברה ישמש כאשר חקלאים מגדלים יבולים למזון או סיבים.

ישנם מצבים רבים שבהם חומרי הדברה נחוצים לגידול יבולים. עם זאת, השימוש המופרז במוצרים אלו הוביל להשלכות קשות הן על בני האדם והן על הסביבה.

הדברה כימית אינה חלופה ידידותית לסביבה להדברת מזיקים בשדות חקלאיים. חומרים כימיים אלו עלולים להזיק לבריאות האדם בשימוש לא הולם. עם הדברה ירוקה, הדבר היחיד שהאוכל שלכם ייחשף אליו הוא חומרים טבעיים המצויים בטבע.

עם הדברה ירוקה בתל אביב שומרים על הסביבה!

שוחרי איכות הסביבה מאמינים שהשימוש בחומרי הדברה גם מזיק לסביבה וגם לא יעיל לגידולים. כתוצאה מכך, התעשייה האורגנית פורחת. עם זאת, במקומות מסוימים זה יכול להוות בעיה בגלל מחלות או מזיקים. במקרים אלו, ייתכן שיהיה צורך בהדברה ירוקה על מנת להגן על הצמחים מפני פגיעה.

השימוש בחומרי הדברה נמשך כבר מאות שנים, אבל היום חשוב יותר מאי פעם להיות הבנה מעמיקה של מה אתה משתמש וכיצד זה ישפיע על הצמחים והכוכב שלך בתגובה לשינויי האקלים.

חומר הדברה ירוק אינו מכיל כימיקלים סינתטיים או מתכות כבדות כך שהוא לא יפגע בסביבת הגידול הטבעית סביב הצמחים שלך בשימוש נכון.

מודעות לחומרי הדברה ירוקה עלו בשנים האחרונות בעיר תל אביב

העולם נעשה מודע יותר להשפעות השליליות של חומרי הדברה על הסביבה שלנו, ויש תנועה מתמשכת לאסור את הכימיקלים המסוכנים הללו.

חומרי הדברה הם קבוצה של חומרים המסייעים בהדברת מזיקים. מדי שנה, על פי הערכות, 2 מיליון טונות של חומרי הדברה נמצאים בשימוש ברחבי העולם. הם נמצאים בשימוש יותר מ-50 שנה והוכחו כמועילים מאוד מכיוון שהם עוזרים להגן על יבולים מפני מזיקים ובעלי חיים אחרים. אך ככל שחולפות השנים, התברר שחלק מחומרי הדברה עלולים לפגוע בסביבה ובבריאות האדם.

יש אנשים המאמינים שעלינו להפסיק להשתמש בחומרי הדברה מכיוון שהם עלולים להיות רעילים או להשפיע על בריאות האדם. אחרים מאמינים שעלינו להקפיד להשתמש רק בחומרי הדברה ירוקים ולהשתמש בהם רק בגידולים הזקוקים להם ביותר.

האם הדברה ירוקה מסוכנת?

הדברה ירוקה מוגדרת כחומרי הדברה שאינם רעילים, בטוחים לאדם ולסביבה ואינם פוגעים בצמחים. חומרי הדברה אלה הם גם ברי קיימא מבחינה סביבתית. הם עשויים בדרך כלל ממרכיבים טבעיים. הם לא משפיעים כל כך על יבולים או קרקעות, בניגוד לסוגים אחרים של חומרי הדברה.

ישנם כימיקלים רבים המשמשים בייצור הדברה ירוקה – הם יכולים להיות עשויים מסוגים שונים של שמנים, חימר, חיידקים, אנזימים וכו'. אבל החומרים הנפוצים ביותר המשמשים בייצור הדברה ירוקה כוללים שמן נים ותמצית שום

 

חומרי הדברה משמשים להדברת חרקים, פטריות ועשבים שוטים שעלולים לגרום נזק לפרט או לאוכלוסייה. בעשורים האחרונים, הוכחו לכמה חומרי הדברה כימיים השפעות שליליות על בריאות האדם והסביבה. כתוצאה מהבנה זו פותחו חומרי הדברה ירוקים חדשים לשימוש כתחליף. הנה כמה מהם:

שמן הנים מופק מעלים של עץ הנים שמקורו בדרום אסיה. הדברה ירוקה זו ניתנת לריסוס על צמחים כקוטל חרקים ופטריות מבלי להוות סכנה לבעלי חיים, בני אדם או חרקים שאוכלים אותו. שמן הנים פועל על ידי הפרעה להיווצרות של חרקים, מה שמונע מהם לגדול למבוגרים. הוא גם תוקף חוטים פטרייתיים לאחר ריסוס על צמחים מכיוון שהוא מכיל שומני

שימוש בהדברה ירוקה

חומרי הדברה הם כימיקלים שחקלאים מערבבים עם מים ומרססים על הקרקע כדי להרוג מזיקים. למרות שהדברה חשובה, היא עלולה להזיק לסביבה.

ישנם סוגים שונים של חומרי הדברה המכוונים לסוגים שונים של מזיקים. לדוגמה, קוטלי עשבים הורגים עשבים שוטים, קוטלי חרקים הורגים חרקים, וקוטלי פטריות נלחמים בפטריות. חומרי הדברה מסוימים בטוחים יותר מאחרים עבור אנשים וסביבה. עם זאת, חומרי הדברה רבים עדיין פוגעים בדברים הללו.

ה-EPA כבר אסרה על כמה חומרי הדברה מכיוון שהם גורמים יותר נזק מתועלת לאנשים ולסביבה. עם זאת, יש עדיין שפע של חומרי הדברה מזיקים בשימוש היום ללא הגבלה עליהם. חלק זה ידון כיצד חלופות הדברה ירוקות יכולות לסייע בפתרון בעיה זו בכך שהן פחות מזיקות לאנשים ולסביבה תוך הרג ביעילות של מזיקים המשמידים יבולים.

צריך הדברה ירוקה בעיר תל אביב? הגעתם לחברה הנכונה ! הזמינו עוד היום הדברה בתל אביב דרך המספר 0543513185

הדברה ירוקה בפתח תקווה

 

דילוג לתוכן