הדברה ירוקה טרמיטים

הדברה ירוקה טרמיטים

הדברה ירוקה לטרמיטים? צרו איתנו קשר עוד היום ונבצע עבורכם את העבודה הנכונה והבטוחה ביותר

ברגע שהטרמיטים ימצאו מקור מזון, הם יביאו את חבריהם למקום והאוכלוסייה גדלה באופן אקספוננציאלי.

טרמיטים אינם רק הרסניים, אלא עלולים לגרום לנזק לרכוש על ידי אכילת קירות ומבנים אחרים.

למרבה המזל, קיימים כמה פתרונות שיכולים להפחית או אפילו להעלים לחלוטין בעיות טרמיטים.

לדוגמה, שימוש בטורפים טבעיים כמו טרמיטים ירוקים. טרמיטים ירוקים אוכלים עץ גם כמו עמיתיהם החומים, אך אינם יוצרים נזק מבני למבנים או לעצים.

חרקים ירוקים יעילים יותר בשליטה באוכלוסיות של מזיקים הרסניים אחרים כמו נמלים וחיפושיות מאשר חומות.

הטרמיטים נחשבים לאחד המזיקים ההרסניים ביותר לבתים ולבניינים. הם ניזונים מעץ ומחומרים אורגניים אחרים כמו רהיטים, ספרים ובגדים.

טרמיטים ירוקים, לעומת זאת, ידועים ביכולתם לאכול חומר צמחי מת מבלי לפגוע בצמחים חיים. עלינו לזכור כי יש להם גם העדפה טבעית לעץ בהשוואה לטרמיטים ירוקים מה שאומר שניתן להשתמש בהם בצורה שבה הם לא יפגעו בבתים או במבנים שלנו.

מה הם הטרמיטים

טרמיטים ירוקים הם מין פולש שהתפשט ברחבי מדינות דרום ארצות הברית.

טרמיטים הם מזיק עיקרי בבתים ובבניינים. הם גורמים נזק מבני על ידי אכילה על עץ, שזו התזונה העיקרית שלהם.

הטרמיט הירוק שונה מהטרמיטים המסורתיים בכך שהוא מעדיף לאכול על נייר וקרטון ולא על עץ. משמעות הדבר היא שהם אינם פוגעים באף אחד ממבנה הבניין כפי שעושים טרמיטים מסורתיים.

מחיר הדברה ירוקה טרמיטים

טרמיטים הם בעיה גדולה, אך ישנן דרכים רבות למנוע אותם. חברת הדברה תצא ותבדוק את ביתכם לאיתור טרמיטים, ואז היא תציב מלכודות שירעילו או יייבשו את הטרמיטים. אם אתם גרים באזור שבו אתם נמצאים בסיכון גבוה לטרמיטים, אולי כדאי לכם לשכור חברת הדברה מדי שנה.

הדברה ירוקה יקרה יותר משיטות הדברה רגילות מכיוון שהיא משתמשת בכימיקלים בטוחים ולא רעילים שנועדו לא לפגוע בסביבה או באנשים המתגוררים בבית. ראוי לציין כי הדברה ירוקה אינה הורגת טרמיטים במגע – הם יכולים לקחת עד שישה חודשים עד שהם סופסוף הורגים אותם עם הזמן.

טרמיטים הם בעיה גדולה בבתים ועלולים להפוך במהירות לנושא משמעותי. אם אתה חושב מה לעשות, אז יש הרבה שאלות שאתה צריך לשאול. למשל, כמה עולים טיפולי טרמיטים? וכמה עולה להזמין חברת הדברה? התשובה לשאלות אלו תלויה בסוג הנגיעות, בשטח הארץ ובכישוריה של חברת ההדברה שלכם.

חברות המספקות שירותים ירוקים מציעות אפשרויות טיפול בטרמיטים המשתמשות בקוטלי חרקים טבעיים ודוחי גז טבעי ככימיקלים היחידים שלהן. טיפולים אלו כוללים: הזרקות אדמה, מחסומי קרקע ותחנות פיתיון.

בהיותם האורגניזם ההרסני ביותר של הורס עץ, טרמיטים עלולים לגרום נזק עצום לבתים שלנו. עלויות הדברה ירוקה עבור טרמיטים מתחילות ב-700 ש"ח.

טרמיטים הם האורגניזם ההרסני ביותר על פני כדור הארץ. ההערכה היא שהם הורסים רכוש בצפון אמריקה מדי שנה, מה שמתורגם לכ-5 מיליארד דולר בשנה בתיקונים והחלפות.

עלות הדברה ירוקה עבור טרמיטים מתחילה ב-700 ש"ח. העלות יכולה להשתנות בהתאם למיקום הגיאוגרפי של מקום המגורים שלך וסוג הטיפול שאתה מחפש – נוזלים או פיתיונות זולים יותר מטיפולים עתירי עבודה כמו חום או חיטוי.

התקשרו עוד היום להדברה נטו ירוקה להמשך טיפול

דילוג לתוכן