הדברה ירוקה עכברים

הדברה ירוקה עכברים

הדברה ירוקה לעכברים במחירים לכל כיס המבוצע ע"י צוות מדבירים מקצועי ומוסמך 

ככל הנראה, השימוש בהדברה ירוקה הוא התפתחות מרכזית בתעשיית ההדברה. ניתן ליישם אותו בצורה מאוד ספציפית והרעילות שלו מופחתת משמעותית.

ישנם חקלאים וגננים המעדיפים להשתמש בשיטות טבעיות להדברת מזיקים בשל רעילותם הנמוכה והידידותיות לסביבה.

חומרי ההדברה הירוקה שבהן אנו משתמשים כנגד עכברים

חומרי הדברה משמשים להדברת אוכלוסיית חרקים, מכרסמים, עשבים שוטים ומזיקים אחרים. אלה מזיקים בעיקר לבני אדם, לבעלי חיים ולסביבה. ישנם חומרי הדברה ירוקים אשר פותחו על מנת להפחית את הנזק הנגרם על ידי חומרי הדברה. הדברה ירוקה לעכברים היא הדברה ירוקה כזו שפותחה כדי לתת מענה לצורך של הדברה.

חומרי הדברה הם כימיקלים שניתן להשתמש בהם בחקלאות או בבתים כדי לשלוט באורגניזמים לא רצויים כמו חרקים, עשבים שוטים או מכרסמים. הם שימשו מאז ימי קדם, אך הפכו נפוצים יותר לאחר מלחמת העולם השנייה כאשר הם הוצגו על ידי חברות כימיקלים כולל דאו כימיקלים ו-DuPont Corporation. כימיקלים כאלה יכולים להיות מסוכנים לבריאות האדם ולמערכות האקולוגיות".

המונח "הדברה ירוקה" ניתן לחומרי הדברה שהם פחות מסוכנים לבריאות האדם או לא.

אנשים רבים אינם מודעים להשפעות המזיקות של חומרי הדברה. הם רעילים לבני אדם, לבעלי חיים ולסביבה. כדי להימנע מכך, אנשים רבים מחפשים חלופות להדברה ירוקה.

החיפוש אחר הדברה ירוקה מבוסס על עקרונות הגינון האורגני. גננים אורגניים מגדלים לרוב את הירקות שלהם ללא שימוש בדשנים סינתטיים, קוטלי עשבים או חומרי הדברה. דוגמה אחת להדברה ירוקה היא הטורף הטבעי של עכברים שנקרא 'מנטה'.

כמה עולה הדברה ירוקה לעכברים?

העלות של הדברה ירוקה בדרך כלל גבוהה יותר מהדברה רגילה. המחיר יכול לנוע בין 200ש"חל-2000 ש"ח לגלון, ועלינו לקחת בחשבון גם את עלות הקרקע עליה הוא מיושם.

בנוסף, החומרים בהדברה ירוקה עשויים להיות יקרים יותר מאלה שבהדברה מסורתית. באופן כללי, חומרי הדברה אורגניים יקרים יותר בהשוואה לחומרי הדברה רגילים. חומרי הדברה אורגניים עשויים מחומרים טבעיים כמו שמנים צמחיים או תמצית שום והם אינם מכילים כימיקלים סינטטיים הפוגעים בבני אדם ובסביבה.

הדברה ירוקה היא חומר כימי או ביולוגי הקוטל מזיקים ועשבים שוטים מבלי לפגוע בבני אדם, בבעלי חיים ובסביבה. הם נקראים לפעמים חומרי הדברה אורגניים. השימוש בחומרי הדברה מסוג זה הולך וגדל בשנים האחרונות.

עלות השימוש בהדברה ירוקה משתנה בהתאם לסוג המוצר בו נעשה שימוש והיכן הוא נרכש. לדוגמה, אתה יכול לקנות בקבוק של חומר הדברה ירוק תמורת בין 200 ש"ח דולר  400 ש"ח בכל חנות הדברות  .

קשה לקבוע כמה תעלה הדברה ירוקה מאחר והמחירים משתנים בהתאם לסוג ההדברה וכמות הכימיקלים הנדרשת ליישום מסוים.

המחיר יכול גם להשתנות בהתאם לאזור בו נמכרים חומרי ההדברה, וכן בתדירות המכירה שלהם.

אולי תתענינו גם בהדברה ירוקה לטרמיטים

 

דילוג לתוכן