הדברה ירוקה מחיר

הדברה ירוקה מחיר

הדברה ירוקה במחיר שאין באף מקום אחר!

חומרי הדברה משמשים בשיטות חקלאיות כדי להרוג חרקים, פטריות וחיידקים אוכלי צמחים. לשימוש בכימיקלים אלו השפעות שליליות רבות על הסביבה. חומרי הדברה יכולים להיות רעילים לבני אדם ולבעלי חיים אחרים. הם גם מזהמים אדמה ומים, מה שעלול להוביל לבעיות בריאותיות עבור אנשים שצורכים מזון או שתייה מזוהמים. ההשפעה הסביבתית של חומרי הדברה היא אחת הסיבות שמדינות כמו צרפת אסרו לחלוטין את השימוש בהן.

מחיר ההדברה נמדד בש"ח לדולר  (ישראל) ברמת הקמעונאות עבור מוצרים הנמכרים באריזות קטנות . זה כולל את העלות של חומרים פעילים בלבד, לא כולל עלויות הקשורות לניסוח, ציוד יישום, חומרי אריזה או כל שירות נוסף הנמכר בנפרד על ידי קמעונאים כגון חוזי שירות התקנה.

חומרי הדברה מזיקים כי הם הורגים את המזיקים, אבל אותו הדברה יכול להזיק גם לאנשים. מחיר ההדברה הירוקה יכול לעזור לכם להפחית את חומרת ההדברה.

חומרי הדברה ירוקים אינם פוגעים בסביבה, והם נוטים פחות לשמש לפעילות פלילית או טרור.

השימוש בחומרי הדברה ירוקים הוא ידידותי לסביבה, אך הם יקרים לקנייה.

השימוש בחומרי הדברה תמיד היה נושא קשה עבור החקלאים. אלה רעילים לסביבה, אך גם הכרחיים לייצור יבולים בריא. אז מה המחיר של עבודת הדברה ירוקה?

מחיר הדברה ירוקה

המחירים לעבודות הדברה ירוקה במקרים רבים אינם גבוהים בהרבה ממחיר עבודת ההדברה הקונבנציונלית.

חקלאים אורגניים שרוצים להשתמש בחומרי הדברה אורגניים יכולים גם לנצל את היתרונות של עבודת הדברה ירוקה.

רוב האנשים מאמינים שתוצרת אורגנית יקרה יותר מתוצרת רגילה. אבל זה לא! תוצרת אורגנית אמנם עולה קצת יותר, אבל היתרונות עולים על העלות.

לסוגים שונים של חומרי הדברה מחירים שונים. חומר הדברה ירוק יכול לעלות עד 1700 שקל

המחיר של הדברה ירוקה משתנה מחברה אחת לאחרת. זה נע בין  500 ש"ח ל  4000 ש"ח תלוי בסוג המזיק שיש לחסל.

העלויות הסביבתיות של חומרי הדברה גבוהות, ולא תמיד ניתן לסמוך על רשויות ממשלתיות שיפקחו על המצב.

סוג ההדברה הנפוץ ביותר הוא ההדברה הכימית, המסתמכת על כימיקלים רעילים כדי להרוג מזיקים. הם מורכבים ממרכיבים שונים כמו נחושת גופרתית, ניקוטין גופרתי ונתרן כלורי המעורבבים עם תרכובות אחרות. לאחר מכן תערובת זו מרוססת או מיושמת בדרך אחרת על יבולים או צמחים על ידי עובדים שצריכים ללבוש ציוד מגן. לכימיקלים עצמם יכולים להיות מגוון השפעות על בני אדם וחיות בר. לדוגמה, הם יכולים לפגוע במערכת העצבים על ידי השפעה על העברת דחפים עצביים מתא אחד למשנהו, מה שעלול להוביל לשיתוק ואף למוות במקרים מסוימים. גם אם אינך מקבל מנה קטלנית דרך העור או הריאות שלך בזמן העבודה עם חומרי הדברה,

הדברה נטו ירוקה  מזמינים אתכם להתקשר!

דילוג לתוכן