הדברה ירוקה בחיפה

הדברה ירוקה בחיפה

הדברה ירוקה בחיפה ? כנראה שאתם צריכים אותנו! התקשרו עכשיו לקבל הצעת מחיר משתלמת על הדברה ירוקה ובטוחה לסביבה.

  • עבודה של מקצוענים
  • רישיון מדביר
  • שירות אדיב מקצועי ובטוח!
  • מענה לכל שאלה

השימוש בחומרי הדברה אינו חדש והוא נוהג מתמשך במשך מאות שנים. לאחרונה הוכנס גם לענף החקלאות שימוש בחומרי הדברה ירוקים. הדברה ירוקה היא תרכובות כימיות שמקורן במקורות טבעיים. הם בטוחים יותר מבחינה אקולוגית מחומרי הדברה רגילים מכיוון שהם פחות רעילים לבני אדם, לבעלי חיים ולצמחים.

חומרי הדברה שימשו לעתים קרובות בחקלאות להדברת מזיקים ועשבים שוטים. חומרי ההדברה הנפוצים ביותר ידועים כזרחנים אורגניים, חומצות אורגניות ופירטרואידים סינתטיים. לשימוש בחומרי הדברה אלו יש השפעה שלילית על הסביבה ועל בריאות האדם.

הבעיה העיקרית של חומרי הדברה מסוג זה היא שהם "הורגים ללא הבחנה". הם הורגים לא רק את המזיקים הממוקדים אלא גם חרקים מועילים, בעלי חיים, ציפורים, צפרדעים ויצורים אחרים במערכת האקולוגית. זה יוצר חוסר איזון בטבע מכיוון שיש פחות מגוון ביולוגי עבור כל מערכת אקולוגית לשגשג עליה.

בשנים האחרונות מדענים רבים ברחבי העולם עובדים על פיתוח חומר הדברה ירוק שיכול לשלוט במזיקים מבלי לפגוע באורגניזמים חיים אחרים בסביבה או בבריאות האדם

חומרי הדברה ירוקים הופכים פופולריים יותר ויותר. איתם, הסביבה לא נפגעת בזמן שהחרקים נהרגים. ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי הדברה ירוקים שלכולם יש יתרונות וחסרונות משלהם.

חקלאות אורגנית

חקלאות אורגנית היא מונח המתייחס לייצור מזון ללא שימוש בכימיקלים. המונח "אורגני" משמש ככלי שיווקי על ידי חקלאים וצרכנים. זה עשוי להיות מוגדר כמחויבות לצמיחה, התפתחות ורבייה ללא שימוש בדשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או חומרים אחרים שעלולים להזיק.

חומר הדברה הוא חומר הורג חרקים, עשבים שוטים, פטריות, קרדית ושאר אורגניזמים המזיקים לצמחים תרבותיים או לגידולי צמחים. חומרי הדברה משמשים בחקלאות והדברה. פותחו לראשונה בשנת 1928 על ידי הכימאי השוויצרי פול הרמן מולר, הם נמצאים כיום במדינות רבות ברחבי העולם עם כ-200 חומרים פעילים שונים בשימוש כיום.

מילות מפתח קשורות:

– חומרי הדברה ירוקים

– חקלאות אורגנית

חומרי הדברה

כמה עולה הדברה ירוקה בחיפה?

הדברה ירוקה היא הדרך הטבעית, האורגנית והבטוחה לסביבה להגן על היבולים שלך מפני מזיקים לא רצויים. הם בטוחים לשימוש עבור בני אדם ובעלי חיים כאחד.

חומרי הדברה ירוקים הם למעשה זולים יותר מאשר עמיתיהם הסינתטיים. הסיבה לכך היא שהם לרוב ממקור מקומי, ולכן אין צורך להעביר אותם למרחקים ארוכים או לאחסן אותם במשך זמן רב לפני שניתן יהיה להשתמש בהם.

היתרון העיקרי של הדברה ירוקה הוא בכך שאינה פוגעת בסביבה בשום צורה. זה יכול להיות מיושם ללא צורך לדאוג לנגר או גרימת נזק למינים שאינם מטרה כמו דבורים, ציפורים, דגים וכו '.

הדברה ירוקה היא כזו שאינה רעילה לבני אדם ולסביבה. חומרי הדברה ירוקים משמשים חברות הדברה להגנה על יבולים, בתים, מטעים וגינות.

עלות ההדברה הירוקה תלויה בסוג ההדברה, גודל האזור המודבר, בדרך כלל המחירים נעים בין 150 ש"ח ל 1000 ש"ח

שאלות ותשובות בנוגע להדברה ירוקה בחיפה

כמה עולה הדברה ירוקה בחיפה ?

בין 99 ש"ח ל 1000 ש"ח המחירים שלנו הם הזולים בארץ!

האם ההחלקה הירוקה בטוחה?

ההחלטה לחלוטין בטוחה לבני המשפחה, בעלי החיים והסביבה (:

לפרטים נוספים התקשרו אלינו!

דילוג לתוכן